FRONTY MDF

Gwarancja

Producent frontów udziela 24 miesięcy gwarancji na wszystkie fronty MDF. Gwarancję uwzględnia się na podstawie okazanej faktury VAT lub paragonu.

 

Jakość

Płyta: MDF głębokiego frezowania klasa higieniczna E-1

Dekoracja: Folia PCV renomowanych firm, wytrzymałość termiczna do 50 °C około 15 minut. Oddziaływanie w wyższej temperaturze może wpłynąć na jej odklejanie co stanowi uszkodzenie nie podlegające reklamacji. Lewa strona: materiał antyprężny, laminat: kolor biały Wszystkie parametry nie określone w warunkach technicznych wyrobów firmy odpowiadają wymaganiom, jakim odpowiadają wyroby do produkcji mebli kuchennych i pokojowych.

 

Rozmiar

Wymiary standardowe frontów mdf podane są na stronie internetowej lub  u sprzedawcy (przedstawiciela) który sprzedaje nasze produkty.

 

Wykonujemy fronty w wymiarach niestandardowych (dowolny wymiar)  z zachowaniem następujących ograniczeń:

1.minimalny rozmiar frontu mdf: wysokość 140 mm, szerokość: 146 mm,

2.maksymalny rozmiar frontu mdf: wysokość 2500 mm, szerokość 1230 mm, (słoje pionowo)

3.jeśli są Państwo zainteresowani nietypowymi kształtami frontów mdf prosimy o kontakt telefoniczny.

4.elementy meblościanek posiadają ściśle określone wymiary, w przypadku zamówień nietypowych prosimy o kontakt telefoniczny i rysunek. 

5.Do frontów w wymiarach innych niż standardowe producent dolicza opłatę zgodną z cennikiem dostępnym w każdym sklepie firmy MARECKI.

 

Obróbka

Dopuszczalna tolerancja parametrów produkowanych frontów mdf:

1.szerokość: +/- 0,5 mm

2.wysokość: +/- 0,5 mm

3.grubość: +/- 0,3 mm

4.kąt narożnika: +/- 2 stopnie

5.dopuszczalne odchylenia od płaszczyzny wynoszą +/- 2,5mm do wysokości 900mm, od wysokości 901mm do 2500mm firma nie gwarantuje stabilności produktów bez zastosowania specjalnych elementów napinających.

 

Folia PVC

FOLIA TRADYCYJNA I MATOWA

Fronty mdf firmy  okleinowane są wyłącznie słojami w pionie (z wyjątkiem folii 118, 119). Na specjalne zamówienie możemy nieodpłatnie wykonać słoje w poziomie, odpowiednia informacja musi być zawarta w zamówieniu. Fronty oklejone słojami w poziomie wykonujemy tylko do wysokości 1230mm.

Ze względu na uwarunkowania technologiczne dopuszczalne jest wystąpienie na powierzchni jednego metra kwadratowego frontu wgnieceń i/lub wysklepień o średnicy do 2 mm i wysokości 0,3 mm w ilości 2 sztuk.

 

FOLIA WYSOKI POŁYSK

FRONTY OKLEJANE FOLIAMI W WYSOKIM POLYSKU POSIADAJĄ FOLIE OCHRONNĄ, KTORĄ NALEŻY USUNĄĆ PO ZAWIESZENIU ELEMENTU. POWIERZCHNIA TYCH FRONTÓW MOŻE BYĆ CZYSZCZONA NIE WCZESNIEJ NIŻ 4 TYGODNIE PO USUNIECIU FOLII OCHRONNEJ.

Zarysowania frontów pokrytych foliami połyskowymi powstającymi w procesie ich czyszczenia, bądź inne uszkodzenia mechaniczne jak np otarcia, wynikające z niewłaściwego zamontowania frontów nie mogą być przedmiotem reklamacji.

 

 

FRONTY MDF PATYNOWANE

W przypadku frontów i elementów meblowych uszlachetnianych patynami i lakierami producent zastrzega sobie możliwość różnorodnego nałożenia patyn na poszczególnych elementach w zamówieniu, i w domówionych elementach, co nie stanowi podstaw do reklamacji z tytułu odmiennego efektu wizualnego.

 

FRONTY LAKIEROWANE

Fronty lakierowane wykonywane są z płyty MDF dwustronnie białej o gr.18mm. Płyta mdf malowana jest podkładem kryjącym, a następnie 2 lub 3 warstwami lakieru w zależności od koloru. Odcień wybierany jest z palety  kolorów ICA, RAL INCS. Odcienie z różnych partii produkcji mogą się nieznacznie różnić od siebie, co nie stanowi podstawy do reklamacji.

Udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na fronty lakierowane.

Gwarancja obejmuje:

- źle położony  lakier (zaciek lub pęcherze powietrza),

- obicie kantów  z winy firmy  zgłoszone w ciągu 2 dni roboczych od odbioru towaru.

Gwarancja nie obejmuje:

- porysowanej nawierzchni z powodu niewłaściwego użytkowania frontu (np. intensywne czyszczenie szorstką szmatką, używanie past i proszków czyszczących do pielęgnacji frontu).

 

Do pielęgnacji frontu lakierowanego zaleca się używanie bawełnianej szmatki.

 

Montaż szyb

Przy montażu szyb należy używać klejów do luster, szkła, bądź silikonów nie zawierających kwasu octowego.

 

 

Roszczenia Gwarancyjne / Reklamacyjne

 

Reklamacja zostanie uwzględniona, jeżeli:

• wady powstały na wskutek niewłaściwego przygotowania powierzchni pod folię PCV np. pęcherze powietrza pod powierzchnią folii

• folia odkleja się z winy producenta

 

Reklamacji nie zostanie uwzględniona jeżeli:

• opakowanie frontów przywiezione przez kierowcę firmy  nie wykazuje oznak uszkodzenia podczas transportu. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, klient powinien sprawdzić w obecności kierowcy zawartość paczki, w przeciwnym razie ewentualne uszkodzenia mechaniczne nie będą uwzględniane,

• front był niewłaściwie użytkowany przez klienta,

 

Aby zgłosić reklamację należy złożyć zgłoszenie reklamacyjne oraz dostarczyć reklamowany towar do miejsca jego zamówienia. Tylko po spełnieniu tych warunków reklamacja będzie rozpatrywana. Producent zastrzega sobie prawo do bezpłatnego wykonania uznanej reklamacji do 30 dni od dostarczenia przez klienta wadliwego towaru

 

 

WYŁĄCZENIA

PRZEDSTAWIONE W NIENIEJSZEJ PUBLIKACJI DEKORY FRONTÓW MEBLOWYCH, PŁYT MEBLOWYCH, BLATÓW ROBOCZYCH MAJĄ CHARAKTER WYŁĄCZNIE POGLĄDOWY i ze względu na specyficzne procesy druku mogą odbiegać od kolorów rzeczywistych, DLATEGO WYBORU KOLORU NALEŻY DOKONYWAĆ Z FIZYCZNYCH WZORNIKÓW!  Przebarwienia oraz różnorodność odcieni i usłojenia na foliach PVC nie stanowią podstaw do reklamacji, o czym firma nie jest zobowiązana do informowania Klienta. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzanie zmian w produktach wynikających z przyczyn technologicznych, o czym nie jest zobowiązany do informowania Klienta.

 

Firma  nie ponosi odpowiedzialności za błędne wypełnienie przez Klienta zamówienia jak również nie zapoznanie się  z powyższymi informacjami. Poprzez złożenie zamówienia Klient stwierdza, iż zapoznał się ze wszelkimi informacjami techniczno-handlowymi oraz warunkami gwarancji prezentowanymi w niniejszym katalogu, znajdującymi się w punkcie sprzedaży. Zamówień w szczególności frontów mdf, drewnianych, płyt meblowych, blatów roboczych oraz innych produktów podlegających produkcji na życzenie klienta, lub obróbce  należy dokonywać  w formie pisemnej lub emailowej z uwzględnieniem informacji zawartych w przeznaczonych do tego drukach dostępnych w punktch sprzedaży. W przypadku zleceń nietypowych należy do zamówienia dołączyć rysunek techniczny. 

 

Firma  nie ponosi odpowiedzialności za nie zapoznanie się z w/w informacją techniczno - handlową, jest ona dostępna dla wszystkich klientów i osób zainteresowanych.

 

Prezentowana zawartość katalogu jest aktualna na dzień publikacji. Zawarty w niniejszym katalogu asortyment może pomijać elementy meblowe będące w sprzedaży. Producent ze względu na ciągły rozwój zastrzega sobie prawo do poprawiania/zmiany podanych w nim danych.

 

Niniejszy katalog nie stanowi oferty w rozumieniu prawa i ma charakter wyłącznie informacyjny. Firma zastrzega sobie prawo do błędów.

 

 

 


INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA BLATÓW ROBOCZYCH


Gwarancją
trwałości i długiego użytkowania blatów jest odpowiednia pielęgnacja, czyszczenie oraz sposób
eksploatacji produktu.

1. Blaty należy czyścić
za pomocą ściereczki zwilżonej w ciepłej wodzie z zastosowaniem ogólnie dostępnych
środków myjących nie zawierających materiałów ścierających, środków woskujących i agresywnych.
Zawsze po zastosowaniu środka czyszczącego należy zmyć
blat czystą
wodą
bez żadnych detergentów i
wytrzeć
do sucha.
2. W szczególności należy unikać:
-
Narażania blatu na długotrwały kontakt z wodą, szczególnie w miejscach wszelkiego rodzaju łączeń, przy
zlewozmywaku, płytach grzewczych, armaturach. Długotrwały kontakt z wodą
może doprowadzić
do
nieodwracalnego zniszczenia blatu.

-
Nie należy myć
blatów pod bieżącą
wodą.

-
Należ unikać
stawiania gorących garnków, patelni i naczyń
aby uniknąć
działania wysokich temperatur
bezpośrednio na powierzchnię
blatu. W tym celu należy używać
przeznaczonej do tego podstawki lub
deski termoizolacyjnej.

-
Używanie noża lub innych ostrych narzędzi bezpośrednio na powierzchni blatu może spowodować
jego

trwałe i nieodwracalne uszkodzenie.
- Należy unikać
przesuwania naczyń
o szorstkich spodach (np. gliniane kubki) grozi to porysowaniem blatu.
- Otwierania zmywarki tuż
po zakończeniu programu zmywania, gdyż
gorąca para wodna może

nieodwracalnie zniszczyć
blat (zmywarka powinna być
opróżniana po około 15 minutach po zakończeniu
programu mycia).
- Oznaczania powierzchni blatów markerami, cienkopisami, foliopisami itp.

3.
Powierzchnie blatów należy chronić
przed obiciem i porysowaniem, szczególnie przez przedmioty
wykonane z metalu. Kroić
należy na specjalnie przeznaczonych do tego deskach, oddzielających
powierzchnię
blatu od bezpośredniego działania noża.
4.
Należy sprawdzić
obecność
wszystkich stopek z miękkimi podkładkami przed uruchomieniem sprzętu
AGD typu mikser, krajalnica, sokowirówka. Brak takiej stopki może spowodować
uszkodzenie blatu.
5.
Ślady ołówka, kredek, lakierów do paznokci można usuwać
rozpuszczalnikiem organicznym oraz
spirytusem. Po usunięciu zanieczyszczenia powierzchnię
blatu należy zmyć
czystą
wodą.
6.
Plamy z wina, kawy, keczupu oraz musztardy należy natychmiast usunąć
z powierzchni blatu przy użyciu
wilgotnej ściereczki. Pozostawienie ich może spowodować
trwałe uszkodzenie powierzchni blatu –
powstanie matowej szorstkiej powierzchni.
7.
Blaty posiadają
wysoką
wytrzymałość
na zginanie, jednak zbyt duże dynamiczne ich obciążanie punktowe
– uderzenie, może spowodować
mechaniczne uszkodzenie powierzchni blatu.


Warunki gwarancji
1.
Producent udziela rocznej gwarancji na blaty typu postforming. Okres gwarancji rozpoczyna
się z datą wystawienia faktury lub paragonu.
2.
Każdy blat należy przed i podczas montażu sprawdzić pod kątem wymiarów, uszkodzeń
mechanicznych, widocznych usterek tj. zarysowań, ubytków laminatu, różnic
kolorystycznych. W przypadku montażu blatu z wadami producent nie uwzględnia roszczeń,
taki blat wykluczony jest z postępowania reklamacyjnego.
3.
Blaty laminowane są wysokogatunkowymi produktami drewnopochodnymi. Dlatego,
podobnie jak inne produkty tego rodzaju, reagują na ekstrymalne zmiany klimatyczne.
4.
Blaty należy montować tylko w suchych pomieszczeniach, po całkowitym zakończeniu prac
murarsko- tynkarskich.
5.
Nie wolno montować blatów w pomieszczeniach nieogrzewanych i na wolnym powietrzu.
6.
Uszkodzenia blatów spowodowane niewłaściwym montażem i działaniem wilgoci nie
stanowią podstaw do reklamacji.
Należy pamiętać, iż pianka poliuretanowa łączy się ze strukturą blatu powadując stałe
uszkodzenia jego powierzchni.
7.
Zróżnicowana kolorystyka i zmiana barwy (ciemnienie) na skutek działania promieni
słonecznych są naturalnymi cechami laminatu i nie podlegają reklamacji.
8.
Blaty należy pielęgnować na sucho lub lekko zwilżoną szmatką.
9.
Nie wolno stosować środków do szorowania lub żrących proszków/ płynów, a także środków
woskujących.
10.
Trwałe narażenie blatów jak i innych produktów drewnopodobnych na działanie wody lub
wysokiej wilgoci (np. wyciekająca woda z doniczek) może doprowadzić do nieodwracalnych
uszkodzeń.

 

 

 





Wszystkie prawa do fotografii oraz treści zamieszczonych na tej stronie są chronione przez polskie prawo autorskie.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione ©.